Wednesday, 3 August 2011

KEHILANGAN

ingatlah bahawasanya kehilangan itu adalah pasti,, apa sahaja yang ada dalam dunia nih takkan kekal beb,, yang kekal hanya DIA,, so persiapkanlah diri anda untuk bersedia menghadapi kehilangan nih,, tak kira lah lu kehilangan harta benda, nyawa, orang tersayang mahupun kehilangan kebahagiaan,,
siapa tahu? lu bakal kehilangan ayahanda bonda yang tercinta dalam sekelip mata,, beruntunglah bagi mereka yang masih ada orang tua,, so sayangilah mereka nih beb sementara mereka tgh menghabiskan sisa2 hidup yang tak seberapa tu,, dorang taknak duit lu pun, cukuplah balik tiap2 hujung mnggu,, FYI,, demi awek tiap2 hari lu ulang alik kl penang - penang kl pn lu sanggup,, untuk mak lu? SMI demmmn

dan wa juga tengah merasai kehilangan nih,, demmn it,, KESAYUAN di hati,, ~

3 comments:

kakngah said...

tu pasal la.. sape yg ada ayah bonda lagi, ziarah la mereka selagi masih ada kesempatan. selagi mereka masih sihat... bukan dah terlantar baru terhegeh2 nak balik..

unwanted said...

wa kehilangan lu ni beb..
huhu..
rindu2..;)

KennyArmada said...

u rindu i ke? meh comolot,, kekekeke