Wednesday, 10 August 2011

MENGHARGAI

belajarlah menghargai,, bak kata orang negeri sembilan, learn to appreciate,, hahahahhaa

it's just start with a simple words : THANK YOU =)

bila sebut pasal menghargai nih sebenarnya banyak cabang dia beb,, menghargai masa, menghargai jasa, menghargai orang yang kita sayang dan macam2 lagi lah,, kejadah wa nak senarai semua sendiri mau tau sudah,,

lu orang tau ke makna menghargai nih beb? caitt,, puii,, dengan orang tua lu sendiri lu susah nak hargai dorang,, lagi lu nak kata lu manusia yang selalu menghargai? demmn it,, FYI,,

cuba lu orang fikir balik, selama nih lu hidup untuk apa? lu kerja untuk apa? aktiviti2 harian lu untuk apa? yang paling pasti,, belajarlah menghargai Dia yang banyak memberi nikmat kepada kita,, lu orang nih macam semut hitam di kala malam yang penuh gelap takde sikit pun cahaya kat situ,, tapi? Dia masih mampu untuk melihat lu,, SMI

p/s: yang nih seorang sahabat telah lukis utk wa
thank you MAKCIK FEEZA

p/s lagi : yang nih pun seorang sahabat dah buat untuk wa sb menjadi follower ke 500
thank you jgk ADINDA FYA




11 comments:

Siti Safiyyah said...

<-- sedang belajar nk menghargai dan lebih peka dgn perasaan org lain. Ehem ehem.


P/s: huiyoo.. Rambut karat upenye ko ni kenny. Hoho. Tang mulut tu awat feeza wat cekci sgt? LOL.

KennyArmada said...

SS<< jgn terlalu fikirkan orang sgt smpai abaikan diri,, fikir perasaan sendiri dulu k,,

tu la,, aku sound jgk dia td,, muncung tak bley blah,, hahahaha

FYA PELANG! said...

haha. mengargai yg sgt mndalam dan menusuk. hadoi :P



jmput ke blog fya ea :)

Phat said...

terasa diriku begitu berharga ;-)

KennyArmada said...

hahahahaha,, bro, sekilo brapa bro? :hoho

KennyArmada said...

hahahahaha,, bro, sekilo brapa bro? :hoho

si macho said...

kemain mengutuk =="

KennyArmada said...

kutuk ke :(

Sarah said...

kdg2 kalau dah kehilangan baru nk hargai :tepi

TWF ◕‿◕ said...

that's life..sometimes we were too obsessed with the world and didn't realize the existence of the most important person in our life; parents..so,better change now before the death take us away..better late than never..even a small simple words can be meaningful.thanks for sharing a good story for us..

FYA PELANG! said...

wow :) haha. terharu !