Saturday, 13 August 2011

RESPECT

hormat? kepada sape yg lu patut tunjuk rasa hormat? org kaya? mcm mana dgn org miskin,, org tua? ayahanda dan bonda lu? mcm mana plak dgn adik-adik lu?!,,

orang kata : u give respect, u get respect

lu orang percaya benda nih? hahahaahhahaa,, mungkin dah ramai sgt yg fedap utk menghormati sesama sendiri,, maka berlakulah hilang rasa hormat terhadap org lain,,

sakit kepala betul wa tgk budak2 sekarang tak hormat orang tua,, masing2 nak tunjuk gangster,, padahal lu apa pun tarak,, haihhh la manusia2,, begitu leka dek kerana benda2 lagho sebegini rupa,, caitt

nak kira hormat nih tak kira tempat beb,, yang penting lu kena hormat org yg lebih tua,, tak kira lah dia bos lu ke, pakcik sebelah rumah lu ke waima makcik tukang sapu sampah dekat ofis lu pun sepatutnya lu kena ada rasa hormat dekat dia beb,,
tapi jangan lupa,, dalam masa lu sibuk nak tunjuk rasa hormat dekat orang lain, jangan sampai tergadai kehormatan diri,, SMI 




4 comments:

Mss Ieza said...

ha..yela :D
knape blh smpi tgadai khormatan sndr plak ?? =='

KennyArmada said...

hehehehe,, dek kerana awek2 nih suka menghormati pakwe mereka la konon, itu yg smpai tergadai kehormatan diri,,

LemonSusu Skyjuice said...

hormat menghormati tu penting..xkira miskin or kaya..yg tua konpem kne respect :)

Zack Hazze said...

sempoi...