Tuesday, 5 July 2011

Who do you think you are

lu igt lu sape? lu ada pangkat, lu ada perempuan, lu ada harta, lu igt lu ada segala2?,, demmn it FYI,,
" wahhh, wa lg besar dr lu org,, selamba wa bley tapau lu org,, lu org bawah tapak kaki wa je "
mcm nih pemikiran lu org ke? caitt,, takpe, mungkin lu tak tersungkur, lu bley la fikir macam nih,, lu tgh bangga kan,, sb tgh berjaya,, esok klu dah tersungkur, kena hempap plak lg, itu jam wa gelakkan aja,, hahahahahaa,, padan muka lu,, time lu berjaya lu gelakkan org, lu tggu smpai masa lu nnt,, wa percaya pada 
' what u give, u get back '
jgn igt kita berjaya, kita lupa kat yg Atas tu bang,, benda2 nih semua sementara je,, bila2 pn bley kena tarik,, SMI Selamat Ulangtahun diucapkan kepada bonda yg tercinta di kampung halaman,, Semoga Allah memberkati segalanya ~

1 comments:

Annur Humayraa εïз said...

yes... what goes around, comes around... agree~~~